Pre vyťažených podnikateľov, ktorí sú zahltení prácou a povinnosťami
Čo by ste dali za 2 hodiny času každý deň navyše?
Nechajte všetky úlohy a starosti na virtuálnu asistentku a získajte viac času na to dôležité
Ak sa na vás z každej strany hrnú emaily, telefonáty, papierovačky... Až pomaly prestávate mať čas na seba, svoju rodinu a rozvoj svojho podnikania, je čas začať delegovať prácu na virtuálnu asistentku. Virtuálna asistentka za vás na diaľku preberie úlohy, na ktoré vám už neostáva čas/energia a ušetrí vám hodiny času každý deň.
Kto je virtuálna asistentka a ako podnikateľom dokáže uľahčiť život?
Virtuálna asistentka za podnikateľov preberá časť rutinných úloh (emaily, hľadanie informácií, sociálne siete, administratíva...), aby oni mali čas na rozvoj firmy, či na rodinu. Je to pravá ruka podnikateľa. Svoju prácu vykonáva častokrát z domu, vďaka čomu pre ňu nepotrebujete drahé priestory. Navyše keďže pracuje ako SZČO, na konci mesiaca vám pošle report práce a na základe toho faktúru len za toľko hodín, koľko ste ju reálne daný mesiac potrebovali (žiadna viazanosť, VA môžete využívať aj 1 hodinu týždenne). Neplatíte tak za ňu drahé odvody a na pracovnej sile, či vybavení pre zamestnancov ušetríte tisíce eur každý rok. Využite novodobý trend pracovnej sily teraz aj vy.
Naša spoločnosť zastrešuje najväčšiu komunitu virtuálnych asistentiek na Slovensku. Našim 7-týždňovým kurzom "Akadémia virtuálnych asistentiek" si prešlo už cez 1000 virtuálnych asistentiek, ktoré sme osobne vyškolili. Z toho tie najšikovnejšie a najaktívnejšie pracujú priamo pre nás a našich klientov. Rezervujte si nezáväzný hovor a spolu zistíme, ktorá z našich virtuálnych asistentiek je pre vás tá najvhodnejšia.
S čím vám "VA" dokáže pomôcť?
- Zákaznícka podpora, emaily, telefonátyNechajte všetky emaily, telefonáty, či odpovedanie zákazníkom na tie isté otázky stále dookola na virtuálnu asistentku. Je na vás, či jej zveríte len pracovné emaily alebo vám bude spravovať aj súkromnú schránku, či live chat na webe. VA nemá problém obvolať vašich klientov, či dohodnúť vám stretnutia.
- Hľadanie informácií, grafika, administratívaHľadanie dodávateľov, objednávanie tovaru, príprava faktúr, dokumenty, faktúry, príprava bannerov, letákov, príspevkov na sociálne siete... Aj toto všetko je bežnou náplňou práce virtuálnej asistentky.
- Marketing a sociálne sieteVirtuálna asistentka dokáže spustiť ziskovú reklamu na sociálnych sieťach, dokáže sa starať o váš email marketing, napísať za vás pútavý newsletter, či tvoriť obsah na sociálne siete, ktorý vám priláka nových zákazníkov a vybuduje brand.
- Osobné úlohy a vybavovačkyVirtuálna asistentka vám vie nájsť nového zubára, objednať vás k lekárovi, vie nájsť ideálny darček pre vášho manžela/ku, vie organizovať vaše stretnutia, nájsť vám trénera, zorganizovať dovolenku/teambuilding, či konferenciu.
O nás
Sami sme vyrastali v prostredí, v ktorom rodičia podnikali a nikdy na nás nemali čas. Po škole sme začali podnikať aj my a sami sme zistili, že sa práci venujeme nonstop, často aj pri zaspávaní v noci. Prestali sme sa venovať koníčkom, zabudli sme na kamarátov a práca sa pre nás stala prioritou. Vtedy sme si uvedomili, že to takto ďalej nejde a nechceme naše dieťa vychovávať v taktomto prostredí. Vyškolili sme si virtuálnu asistentku a to nám zmenilo život. Mohli sme začať cestovať a všetky starosti, či dennodenné úlohy za nás prebrala virtuálna asistentka. Vedeli sme, že takých ľudí, ako sme boli my, je tam vonku veľa. Vytvorili sme preto kurz pre virtuálne asistentky, ktorým si prešlo už cez 1000 ľudí a dnes zachraňujeme rodiny vyťažených podnikateľov tak, že ich prepájame s virtuálnymi asistentkami, ktoré im šetria čas.
Zamestnanec vs. Virtuálna asistentka
Virtuálna asistentka je v skutočnosti freelancer, teda človek na voľnej nohe. Nemáte pri ňom žiadnu viazanosť ako pri zamestnancoch a platíte ju len toľko hodín, koľko reálne potrebujete. Navyše pracuje len online, takže pre ňu nepotrebujete žiadne priestory. Vďaka tomu vám virtuálna asistentka ušetrí tisíce eur ročne.
ZAMESTNANEC
- Platíte ho celý rok 8 hodín denne (160 hodín za mesiac), aj keď preňho v skutočnosti prácu na 8 hodín denne nemáte a čas trávi často neefektívne (dovolenka, cestovanie, hranie sa na telefóne, PN, káva s kolegami...).
- Všetky úlohy trvajú aj 2x dlhšie, pretože ak je zamestnanec platený na čas a má na to celý deň, nemá motiváciu sa ponáhľať, veď má na to celý deň a ak to nestihne, potiahne nadčas za príplatok.
- Na 1 činnosť potrebujete 1 zamestnanca, ktorý sa často špecializuje len na 1 hlavnú náplň práce. Účtovníctvo rieši Zuzka, marketing Dávid, web Jakub... Na pokrytie všetkých činností tak potrebujete celý tím, čo vás stojí veľa peňazí a hlavne musíte komunikovať s 10 ľuďmi.
- Na zamestnanca máte (okrem výplaty) ďalšie vysoké náklady za odvody (celková cena práce), potrebujete drahú kanceláriu, vybavenie kancelárie, nový notebook každé 4 roky, telefón, paušál, dovolenku, lízing, či poistenia. Nehovoriac o byrokracii (mzdová agenda, BOZP) spojenej so zamestnancami a 3-mesačným odškodným pri prepustení.
VIRTUÁLNA ASISTENTKA
- Platíte ju len toľko hodín, koľko potrebujete (na konkrétny účel) a len toľko dní v roku, koľko potrebujete. Žiadna viazanosť. Za každú minútu práce vám pošle detailný report, platíte ju tak len za odpracovaný čas.
- Pri práci používa nástroj Toggle, kde sa reportujú všetky úlohy (možnosť aj nahrávania). Vy tak vidíte, ktorá úloha jej zabrala koľko minút a máte detailný prehľad, za čo platíte. Nehrozí tak umelé "naťahovanie."
- Je univerzálna a vyškolená vo všetkých dôležitých oblastiach. Všetky VA, ktoré máme k dispozícií, sme osobne vyškolili a prešli si našim kurzom, kde sa naučili všetko od administratívy, marketingu, tvorby webstránok, grafiky, až po prácu s faktúrami. Na všetko tak máte jedného človeka.
- Ako SZČO si platí všetko sama, takže vám šetrí počiatočné náklady a nemáte viazanosť. VA pracuje na vlastnom notebooku, platí si svoj paušál, má svoj telefón... Odvody, dane atď. si ako SZČO platí sama, vám pošle len raz mesačne faktúru za presný odpracovaný počet hodín. Okrem jej hodinovej mzdy, na ktorej sa dohodnete vopred, na ňu nemáte žiadne ďalšie skryté náklady, ani viazanosť ju platiť X hodín mesačne.
Koľko stojí virtuálna asistentka?
Každá VA pracuje ako SZČO (na faktúru), teda ceny sú finálne a neplatíte za nich žiadne odvody, či dodatočné dane, ako pri zamestnancoch. Všetky náklady spojené s jej prácou (notebook, paušál, internet, priestory...) si hradí sama. Na konci mesiaca vám pošle len faktúru za presný počet hodín, na aký ste si ju objednali.
PS: V rámci každej kategórie virtuálnych asistentiek máme virtuálne asistentky, ktoré sa špecializujú na rôzne služby. Niektoré VA sa špecializujú na účtovníctvo, iné na marketing, ďalšie na grafiku. Niektoré vám zas vedia pomôcť so všetkým a ovládajú všetko. Presnú sadzbu vám vieme povedať až po tom, čo si s nami dohodnete nezáväzný hovor a zistíme, akú presne virtuálnu asistentku a s akými skúsenosťami potrebujete vy.
Časté otázky + odpovede
Koľko stojí virtuálna asistentka?
Reálne sa s virtuálnou asistentkou nikdy nevidím?
Je tam viazanosť alebo minimálny počet hodín?
Pre koho je virtuálna asistentka?
Čo všetko virtuálna asistentka dokáže?
Zavolajme si a uvidíme 🙂
Ťažko teraz povedať, či je virtuálna asistentka pre vás vhodná alebo nie, pretože nevieme, čomu sa venujete a s akými úlohami potrebujete pomôcť. Vyplňte formulár nižšie, my sa vám ozveme a položíme vám pár základných otázok, cez ktoré zistíme, akú virtuálku potrebujete práve vy (a za koľko).
Odoslaním správy súhlasíte so spracovaním osobných údajov, ktoré spracováva spoločnosť Creative couple s.r.o. za účelom kontaktovania vás a vytvorenia nezáväznej ponuky na spoluprácu.
Kontakt
0918 120 155
info@pinkasistent.sk
Fakturačné údaje:
Creative couple s.r.o.
IČO: 55 144 551
DIČ: 212 188 0585
IČ DPH: SK212 188 0585
Letná 62/55, Spišská Nová Ves